Jobba hos oss

Vill du arbeta som reseledare?
Vi söker reseledare för Ön Brac, 2018

Som reseledare för Kroatienspecialisten är du ansvarig för att våra gäster ska få den bästa möjliga upplevelsen under semestern. Det är du som tar hand om våra gäster på resmålet, det är dig våra gäster ser och vänder sig till i första hand - du är företagets ansikte utåt. Detta innebär utöver att ge bra service och finnas till hands, att alltid försöka hjälpa gästen och lösa dennes problem så snabbt som möjligt.

Arbetet innebär att du arbetar väldigt nära människor i många olika situationer. Såväl som i planerade aktiviteter men även i uppkomna krissituationer, vilket kräver att du ska kunna hantera dem med mod och flexibilitet. Du bör därför ha en naturlig känsla för service, då du på ett positivt och konstruktivt sätt alltid ska kunna bemöta och kommunicera med olika målgrupper, som alla kan ha olika krav eller förväntningar.

En reseledare måste vara påläst, kunna sitt resmål och alltid vara tillgänglig. En säsong bjuder på högt arbetstempo i en annorlunda miljö och kultur. Vi kan garantera dig många minnesvärda upplevelser med kollegor och gäster men samtidigt också långa, arbetsamma dagar. Kom ihåg att det är våra gäster som är på semester - inte du.

Vårt mål
Vi är vad vårt namn säger; en specialist på resor till Kroatien. Vi ska ge våra kunder den bästa semestern genom att erbjuda charterresor av hög kvalitet med en personlig service.

Vilka krav ställer vi?
Du skall ha gymnasiekompetens, god allmänbildning, flytande svenska i tal och skrift, tala god engelska och framför allt ha en hög social kompetens. Vi tror också att du har några års arbetslivserfarenhet.

Meriterande
- Eftergymnasial turismutbildning
- Arbetslivserfarenhet från ett serviceyrke
- Förståelse för norska språket

Vad blir dina arbetsuppgifter?
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att finnas på busstransfers mellan flygplatsen och hotellet, hålla välkomstmöten, ge service åt våra gäster samt lite administrativt arbete. På våra charterresmål finns alltid ett platskontor där all planering, schemaläggning och övrig administration sker. Som reseledare träffar du gästerna dagligen i hotellreceptionen eller på vårt servicekontor.

Ansökningshandlingar
Ansökningar gås igenom löpande.

Bifoga
- personligt brev
- cv
- foto
- kopior av samtliga betyg och intyg
- eventuella referenser

Varaktighet/Arbetstid
Visstidsanställning 5 månader
Heltid

Lön
Fast lön

Ansökan
Vi tar emot intresseanmälningar via e-post: info@kroatienspecialisten.se
Skriv "Reseledare" i ämnesraden.

___

 

Marknadsassistent (Heltid)

Om dig
Du har en utbildning eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig och hänger med i utvecklingen. Du trivs med ditt yrke och vill utvecklas inom det. Du har erfarenhet av att arbeta med olika CMS-verktyg och du är väl förtrogen med Adobes program; främst Photoshop, Lightroom, Illustrator och InDesign. Du är van vid att förutsättningarna kan förändras snabbt och van att driva flera processer samtidigt.

Tillräckligt erfarenhet att modifiera befintlig HTML/CSS.

Erfarenhet och förståelse av ett par marknadsföringsplattformar ( SEO, email marknadsföring, social media marketing, pay-per-click annonsering, CRM, Google Adwords, Google Analytics, osv) Vidare är det meriterande om du har förståelse för och erfarenhet av digitala köpprocesser. Du arbetar självständigt och är målmedvetet. Som person är du innovativ, ansvarsfull, kommunikativ och strukturerad. Du har modet att lyfta fram och genomföra dina idéer.

Krav
Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket. Vi lägger stor vikt vid att du är duktig på att skriva säljande och beskrivande texter samt har en känsla för layout.

Dina arbetsuppgifter
Produktion av sälj- och marknadsmaterial i olika media och format, både on- och offline. Uppdatering av hemsidor och hantering av sociala media, bild- och textredigering. Du rapporterar till marknadschefen men arbetar även självständigt.

Vi erbjuder dig
- Entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt
- Spännande bransch
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Friskvårdsbidrag
-Arbetsplats mitt i city

Om oss
Kroatienspecialisten är skandinavisk researrangör. Mest kända är vi kanske för den personliga känslan som råder på våra resor, dels för att vi har ovanligt trevlig personal och dels för att vi väljer resmål väldigt noga.

Varje år väljer nära 10.000 resenärer att åka med oss till Kroatien. Har funnits i snart 17 år och våra medarbetare har lång och gedigen erfarenhet av resebranschen och Kroatien. Resorna säljs via internet samt resebyråerna runt om i landet. Vi sitter i centralt belägna kontor i Göteborg och Stockholm med totalt 7 medarbetare.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Ansökan
Vi tar emot intresseanmälningar via e-post: info@kroatienspecialisten.se
Skriv "Marknadsassistent" i ämnesraden.